Vår blommorna i min trädgård

Hej på er småttingarsom älskar att sjunga !

Nu ska jag göra fint för mitt första inlägg på denna blogg ! tack till Miranda som lärde mig hur mann loggade in ( ... ehum ....). Men Nu är jag här <3

Jag ville börja med att skriva om hur glad jag blir när jag ser attdet finns sååå många människor som faktis har skrivit en massor och laddat upp ett par finaa bilder av vår underbara resa <33 Hurra för er som fick den här kuliga ideen av att göra en blogg ( och tack än en gång Miranda ).

Afrikansk dans blev det inget av men vi har en maassa at se fram emot !! Typ uppträdandet på Hallonberget :-)

Massor av PUSSAR

// Rebeee " La Française"




Kommentarer
Postat av: Miranda

haha du vet väl att de heter hallonbergen? (a)

2008-04-27 @ 21:23:19
URL: http://mirandaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0