tillbaka till verkligheten!

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! hej!
jag är tillbaka, jag är nästan nästan frisk och snart drar kören igång igen efter all ledighet, eller ja en långhelg, men vänta? när är uppträdandet i hallonbergen? jag har ingen koll alls?

porrigt
sexiga
sen va jag bara tvungen å lägga upp porriga bilder på mej å Louisa från tåget, båda äter å båda är ack så attraktiva!

men idag är det iallafall valborg, sup er inte allt för fulla å fryser ni så är det ju varmt och trevligt vid brasan hoho, sen ska jag bara skratta lite åt vårat manus som alla är så neggiga till HAHAHAHA! så nu var det slut på det roliga, tjingeling!

// inès

Kommentarer
Postat av: Louisa

Åååh så heta ! Kul att du är tillbaka :)
Pusssar Louisa

2008-05-06 @ 10:14:09
URL: http://kvistens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0