på stan

image24
Monki e en bra affär xD

image26
Najs leenden

image27
Maja glad

image28
Miranda tjockar sig med en bulle :p

image29
Louisa och Ines

En hälig dag på stan,
vi vandrade i typ tio minuter sen satte vi oss på Waynes cofee,
 najs med latte :)  Maja köpte en tröja på gina tricot, bajsfin. och en väska för typ 19 spänn. :) billigt, billigt!
Ines köpte pennor, och en rosa väsk sak och ett par heta skor från vagabond (tror jag) också najs.
sen minns jag inte om det var nån som köpte mer. det kommer fler bilder som jag har i mobilen som jag inte hinner ladda upp nu :)

Hajhaj hade bra! ses på onsdag ! <333
// Rebecca

Kommentarer
Postat av: maja

BLÄÄÄÄ fula bilden på mig va!!!

2008-04-21 @ 13:32:33
URL: http://www.majahh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0