Hallå, fina flickor har inte gröt tuggummi, dom har väll råsa?

Tjenna kören!
Nu är bloggen gjord jag gjorde om den lite jag tyckte det var så hämmskt att sitta och titta på annars.
Fan va najz vi hade det i Göteborg, fast fortfarande de va jobbigt att sjunga så himmla mycket.
Men hörrni ni kan lösenordet och skriv på så de ryker och ändra och fixa och trixa hur mycke ni vill.
Men sorgligt nog så var Lucem.blogg.se upptaget så de vart med 2 C hoppas de är okeej, Puss på er jag årkar inte ladda upp en massa bilder nu jag gör de sen. Men en årkar jag med i alla fall : P
Hej på er

// Maja
image1

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut alla bilder istället, så att man kan ta dem :D!/ E

2008-04-14 @ 07:25:26
Postat av: Miranda

sexy bild :) juste jag tar alla bilder och lägger in dem på min blogg (a) check out my blogg :)

2008-04-14 @ 17:55:52
URL: http://mirandaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0